A French Case
Focusing on the events surrounding the death of little Gregory. In a small village of eastern France, the destinies of victims, suspects, journalists, investigators and judges all become entangled.
The noose is tightening around Christine Villemin while her husband, Jean-Marie, must face the consequences of his act.