Africa's Hidden Kingdoms
A close look at the countless wonders of the various ecosystems and habitats in Africa. These fertile ecosystems are brimming with natural secrets.
The Drakensberg
The Drakensberg mountain range proves to be a tough home for its inhabitants. The animals there must endure the highest peaks to the rolling grassland.