AFTERLOST
Courier Takuya rescues Yuki, the only remaining citizen of a city renamed "Lost" after its population vanished without a trace, and together they travel there to find answers.
The pair's road trip hits a snag when a mysterious boy injures Takuya; Suzuna and the Agency attempt to stop Yuki and the others from getting away and Tama-shi enters into the mix.
Yuki is beside herself after she hurts Takuya badly enough that he needs medical attention; new figures emerge on both sides of the conspiracy.
A magician named Yoshiaki asks Takuya to help him deal with the leader of the phantom thief brigade; Yoshiaki and Yuki pursue family.