All Grown Up!
Lil decides that she's tired of being a 'we' and wants to be a 'me', which comes as a shock to Phil. As she tries to gain independence, Chuckie takes a stand against the school fitness test.
Kimi makes friends with school bad boy Z, but Chuckie is worried. Harold is a great success when he steps in for Angelica on her web chat.
Chuckie adopts a disguised alter ego to win the attentions of a popular girl. Meanwhile, ace reporter Angelica takes on the eccentric school chef.