Amsterdam Narcos
In the 1970s, Amsterdam's tolerance of drugs drew in opportunistic traffickers who opened the floodgates to bloodshed and organised crime.
With a pipeline into British ports in full flow, Amsterdam's ecstasy makers begin to fuel the UK's dancefloors and lust for drugs.