ANIMALS
Tired of being overworked and underappreciated in her TV talk show job, Umi Shikamori (Airi Suzuki) quits her demanding role after a humiliating on-air blunder. She dives into a new career in makeup and beauty at Animal Beauty, where she gets off to a rocky start with the CEO, Keisuke Sakaki (Jin Shirasu). As Umi navigates her new job, she discovers that the CEO's tough exterior hides a softer side – and a possible crush. Meanwhile, she forms a close bond with a charming photographer, Kazao (Kyoya Honda), and sparks fly. Will Umi's fresh start lead her to professional success and a chance at love? This 2022 Japanese drama series was directed by Keinosuke Hara.