Aussie Shore
Following the wild antics of a group of young and rowdy housemates as they work hard, and party even harder whilst navigating the highs and lows of living together 24/7 in the non-stop party town of Cairns.
I'm Back B...
New arrivals spark a love triangle and chaos. A housemate leaves and a Geordie Shore legend arrives.
The family grow closer, and the gang get to grips with heavy manual labour while working at a banana farm. Lexie is left reeling when she sees Tom and Lily hooking up, Con and Catia continue to flirt, and Kyle makes it his mission to tune Manaaki.
Lily and Tom's casual fling leads to complications when Tom expresses interest in Lexie. After a wild night of hookups, the crew go bungee jumping. Nardos spills a secret, causing the Lily-Tom-Lexie triangle to blow up.
Charlotte sends the gang to work, where they get a huge surprise. Lily questions Tom's loyalty when she sees him flirting with Lexie again. Con and Catia hook up, but she is left devastated by his actions the next day.
After calling Lily the wrong name, Tom's caught between her and Lexie, causing tension on a camping trip. Hungover and irritated, Lily confronts Tom, thinking Lexie's catching feelings.