Back
When Andrew's improvements to the pub bring amazing TripAdvisor reviews, Stephen worries that they're flying too close to the sun.
Stephen and Andrew go on an enlightening road trip to meet the pub's suppliers, while Geoff is left to run the pub in his own inimitable way.
The family set about clearing up after the disastrous pub fire, and Stephen makes some quite startling discoveries about life, death and Andrew.
Andrew has transformed the pub and a party is held for what would have been Laurie's 69th birthday, but Stephen finds out some big news about Andrew.