Mr Bigstuff
An unexpected visit from Glen's estranged brother Lee leads to a family revelation that shocks Glen's fiancée Kirsty. As he makes himself at home, Lee soon disrupts Glen's desire to lead an idyllic suburban life.
Kirsty pushes Glen to organise a Chinese meal to impress his boss, Ian, as Lee remains determined to track down their 'uncle' Steve.
Still reeling from the fight club, Glen's promotion is ruined by a drunk Ian. Lee spills more about the men after him.
Lee finds himself an unwilling audience member for Kirsty and Glen's wedding dance class.