Dreamland
Set in the sun-drenched British seaside town of Margate, a dark exploration of the secrets, lies, loves and aspirations within a family of four sisters.
The family gather at the hospital as Mel tries to make amends with Clare. As a last resort, Trish enlists Mel to help her track down a missing Spencer.
After Trish and Spence win their dream house at auction, the sisters go to the new place to celebrate, where well-kept secrets bubble to the surface.