Bajillionaires
Pneumatic Watermelon Squisher
In an attempt to qualify for InventiveCon and to keep Max's dad awake, the group builds a delivery drone, a vibrating headband and a super juicer.
Kaylyn and Alicia try to come up with a new company name; Noodles' love detection device causes a rift in the group.