Baymax!
In the fantastical city of San Fransokyo, the affable, inflatable, inimitable healthcare companion robot, Baymax, sets out to do what he was programmed to do: help others in any way possible.
Cass
Cass meets her match in Baymax when an injury threatens to keep her from running the Lucky Cat Café.
Middle-school student Sofia faces some major life changes with Baymax's unwavering support.
Mbita serves up a family favourite until an unexpected allergy and Baymax give him reason to change.
Hungry cat Yachi fiercely resists Baymax's efforts to relieve him of an uncomfortable intrusion.
Baymax's best patients come together in a frantic race to help the healthcare companion.