Gangs of Milan: Blocco 181
Set in the multi-ethnic communities on the outskirts of Milan, three teenagers grow up and deal with love, generational conflicts, female emancipation and, above all, power struggles.
Having got the scooter back, Bea, Mahdi and Ludo carry out deliveries, but when Ludo gets fired they decide to start their own coke business.
Snake and Lorenzo discuss who could have possibly stolen the drugs. After a brief confrontation, Bea, Mahdi and Ludo start selling the swag.
Lorenzo and Snake try to pay off their debts before they lose credibility and look for a quick deal. Rizzo proposes a deal to Mahdi.
Bea guesses the truth on her own as she doesn't trust Victor and Mahdi. Plus, Snake learns about the boys' turnover. After the death of a member of the pandilleros, there is an air of war between gangs in the Bloc.