Border Control: Poland
In Dorohusk, customs officers search a train that's notorious for smuggling goods. And, a driver is visibly shaken when his lorry is X-rayed and searched.
At the Dorohusk border, a sniffer dog spoils a couple's birthday celebrations. Plus, customs officers search a vintage motorcycle for hidden contraband.
In Korczowa, customs officers uncover mysterious packets inside a car's fake fuel tank. Plus, a sniffer dog is deployed to search a well-known smuggler's van.
Customs officers have to climb a perilous 30-metre ladder to search a massive vessel. And, officers uncover over 100 cigarette packs hidden in a car.
In Dorohusk, customs officers conduct a detailed search of a busy train. Meanwhile, a sniffer dog helps to thwart two cigarette smugglers in Korczowa.
In Korczowa, a scanner alerts customs officers to a suspicious van. Plus, a sniffer dog helps to uncover contraband and unusual items hidden in a coach.