Border Control: Spain
At Madrid-Barajas airport, a passenger declares that he is carrying birds from Cuba but without proper documentation. He explains that the bureaucracy seemed tedious to him, but this is a case of animal trafficking, and he will be fined.
Fourteen passengers from El Salvador are stopped at Madrid airport with strange baggage tags. The labels showed an internal European flight, but there was no stopover in Europe.
The Civil Guard work on the Barcelona harbour to locate dozens of hash packages hidden in the boot of a car.