Brain Works
Follows the story of two men, who cannot stand each other, as they partner up to solve a criminal case involving a rare brain disease.
A rumour of Shin Ha-ru's forged brain donation consent form puts the prominent neuroscientist in a pickle.
With new evidence and a new suspect, Ha-ru and the team members close in on the culprit with the help of a brainwave test.
Myung-se interrogates a six-year-old girl whose mother believes she killed her father because she is possessed by a wicked spirit.
Ha-ru sneaks out of the building and vows to reveal the real spirit. Ha-ru discovers a suspicious video clip of Myung-se on his tablet.