Buddi
With kindness, curiosity and childlike wonder, five best friends explore their colourful world and find the extraordinary in everyday things.
Seed; Hole
An unusual seed sprouts surprises for the Buddis. When Cini falls into a hole, he feels scared until he finds a way back to his friends.
Lost Marble; Mirror
Kelta won't share his marble but needs help after it rolls away. Amirror scares Cini until he takes another look.
The Buddies have fun in a big pile of fallen leaves. The Buddies help an egg that has fallen from its nest, and they make a new friend.
The Buddis solve the mystery of strange objects. A big maze leads to frustration, then an amazing treat.
The curious Buddies investigate a muddy object rolling around. A dancing rock guides the friends to a cave of wonders.
Puna is too nervous to jump in a pool but finds a way to join the fun. The Buddis work together to reach some sweet fruit.