Bye Bye, Earth
Belle Lablac is the only human in a world full of anthropomorphic animals; lonely and eager to connect with her roots, Belle journeys to find answers; carrying her giant sword, she'll face a world of possibilities and pitfalls to learn the truth.
With her first divinely appointed duty behind her, Belle waits impatiently for a second call to arms; she explores Park City in the meantime until a chance meeting with the enigmatic soloist Adonis piques her curiosity.
Cornered by Tiziano's army of corpses, soloists from both sides join forces for survival.