Clarkson's Farm
Follow Jeremy Clarkson as he attempts to run a farm in the countryside. With no previous farming experience, Jeremy contends with the worst farming weather in decades, disobedient animals, unresponsive crops, and an unexpected pandemic.
Tractoring
Jeremy Clarkson is put in a very different driving seat as he takes on the running of his 1000-acre farm in the Cotswolds. Completely out of his comfort zone, Jeremy embarks on a path towards muddy misery and potential ruin by test-driving tractors.
Sheeping
Clarkson decides the best way to keep his wild grass fields in check is with a flock of sheep, only to discover he has populated his farm with the most belligerent, disobedient animals on the planet.
Jeremy decides to do something about Britain's worryingly depleted insect population. In order to make his farm more bug-friendly, he attempts to dig a pond, dam a stream, thin out his woods and install some bees.
As the UK goes into lockdown, Jeremy Clarkson and the team prepare for the pandemic. With lambing season upon them and a couple of hundred baby lambs due to be born, Clarkson is faced with delivering his first baby lamb alone.