Confidence Queen
Yi-rang, a smart woman, becomes the ultimate con artist. She teams up with James and Gu-ho, and they work as a trio of swindlers, exposing scammers and taking their ill-gotten gains.
Yi-rang, James and Gu-ho take down another villain. Out of nowhere, Gu-ho announces he is leaving the con game and walking away from the team.
Yi-rang and Gu-ho head to the Philippines to avenge James, who is in a coma. Tae-su blocks land and sea, and their only chance now is an aerial attack!
Gu-ho discovers a hidden side to Mr Famous, the art critic of the moment. However, Yi-rang seems reluctant to participate in the con.
Ghost Castle
A painting finally sees the light of day, stirring up chaos at an auction. Meanwhile, Yi-rang slips away alone, chasing traces of a buried memory.
After a nightmare, Gu-ho meets an unexpected figure. Meanwhile, Chairwoman Lee hears of Dr Rachel, a VVIP concierge doctor, and tails James.
Seong-woo learns Yi-rang's secret, prompting her to make a shocking announcement. Gwang-sik's return gives Chairwoman Lee one last chance.