Conni
Conni is a five-year-old girl having little adventures in everyday life. She experiences her first sleep over, goes to the hairdresser and celebrates festivities with her family or in kindergarten.
Conni moves house
Conni's family is moving. She's dreading it, but it turns out to be okay. In the playground, she makes a new friend named Anna.
Conni wants a bike. Her parents surprise her with one, but now she has to learn how to properly ride it.
Connie goes camping beside the sea with her parents and her friend Simon. It's a holiday full of new experiences and adventures, until it starts to rain.
Connie's mum and grandma are out shopping, and Connie wants to surprise them with a homemade cake when they return.