Coop Troop
A band of improbable heroes who like action go on missions to help their fellow Animalville residents in distress. The gang of four farm animals and an egg with an insatiable thirst for adventure make sure to always save the day.
Aerobic Albert
Albert's owner wants him to lose weight by exercising on his hamster wheel, so Billy and Jo decide to make the wheel easier to use.
There is a monster in the sewers. While Billy and Clive look for a place to relocate Cornelius, Flo, Maggie and John try to hunt the monster.
Albert finds himself panicking as he has eaten a still life painting out of sheer hunger. While the others search the whole of Animauville for the materials required to revive the painting, Clive and Maggie attempt to repair the canvas.