Cracked
How the Light Gets In
On his first assignment in a new division, the erratic Detective Aidan Black and Doctor Daniella Ridley must solve the strange murder of a young boy found stabbed, with a lightbulb sticking out of his chest.
Fallen
Psych Crimes investigates the connection between a manic patient’s apocalyptic hallucinations, and a violent murder.
A bullied schoolgirl violently lashes out at her tormenters, Aidan and Daniella dig into her home-life and find bizarre ties that extend well beyond the family.
Aidan develops a dangerous relationship with a woman he rescues from a psychotic killer still on the loose.