Crash
With the help of Volkskrant journalist Pierre Heijboer, Vincent discovers that men in white suits were allegedly seen at the disaster site. Asha also makes a shocking discovery.
Vincent, Asha and Pierre are tired. Tensions are running high, while secret services seem to be on their heels. The search for the original waybills takes Vincent and Marijke to Israel, where they discover that this story is bigger than they ever imagined.