Professor Connel Fullenkamp of Duke University guides you through four centuries of economic disasters, from tulip mania in the 1600s to the Great Recession of 2007-2009. Each episode covers a notable incident of financial misfortune or folly and inoculates you against the gullibility, overconfidence, and herd mentality that have lured many to financial ruin.