Dark Money
Isaac spirals out of control as the family starts to fracture, and as the truth starts to come out, Jess plays a dangerous game with the press.
With Isaac in hospital, Manny and Sam are threatened by Jotham's lawyer. Both decide to seek justice for their son, but in very different ways.