De Worsten van Babel op de Camping
Hugo, Marius and Jasper make a summer dish at hippie campsite De Lievelinge from ingredients that they find in the coolers of the campers.
Hugo, Marius and Jasper make a summer dish at the best campsite in Europe, Beerze Bulten.
Hugo, Marius and Jasper prepare a summer dish on a farm campsite with the ingredients of the campers and what they find at the farm.
Hugo, Marius and Jasper make an easy and summery dish at the oldest campsite in the Netherlands: Bakkum.
Hugo, Marius and Jasper make an easy summer dish for a group of fathers and sons with the ingredients they find at the campsite.
This time, Hugo, Marius and Jasper visit a group of single people over sixty at the campsite and turn their ingredients into an easy, summery dish.