Deadliest Kids
When kids kill, it sends shock-waves through the community. But what drives a child to commit murder? Police evidence, personal archives, and interviews with the victim's loved ones reveal the truth behind the world's deadliest kids.
The Murder of Alana Calahan
14-year-old Alana Calahan's body was found in the woods at the back of her house. Alana's mother and sisters discuss this tragedy for the first time.
When 16-year-old Jason Sweeney disappeared, Philadelphia police connected him to an unidentified body. Jason's sister discusses this heinous murder.