Death on the Beach
British residents love to escape Britain's miserable weather for sunny skies and sandy beaches. However, occasionally these trips to paradise turn into a murderous bloody nightmare.
Australia: Murder On The Bridge
In January 2002, a Yorkshire teenager set off backpacking around Australia with dreams of seeing the country. Months later, her body was found at the bottom of the Bundaberg Bridge.
Seychelles: A Body In The Park
When the body of a Royal Navy sailor was found in a park in the Seychelles, his parents believed something sinister happened to him the night he died.
In 2005, a couple's holiday in Sharm El Sheikh, Egypt, is shattered when a series of bombs are detonated. Their parents discuss their desperate search.