Dignity
Young federal prosecutor Leo Ramírez struggles to prove a cult's human rights abuses, as he targets the leader of the Colonial Dignidad.
Lawyer Leo Ramírez seeks to arrest Paul Schäfer, the leader of the German sect Colonia Dignidad in southern Chile, on charges of child abuse. Leo himself grew up in Colonia, but left when his brother died 20 years earlier.