Doces do Ofício
The best of pastry is presented through dozens of recipes, proving that it is possible to make different sweets at home, a little more sophisticated, but without compromising the ease of execution.
To Share
Chef Francisco Moreira shows how to prepare crispy popcorn, wrapped in caramel and melted chocolate with a light hazelnut flavouring and condensed milk mousse with a hint of brandy, caramelised banana and salted peanuts.
Cakes To Go
Chef Francisco Moreira shows how to prepare a super fluffy hazelnut cake, a lightly salted creamy caramel topping, exotic lime syrup with traditional yoghurt cake and crunchy almond crumble.
Chef Francisco Moreira shows how to prepare the three different types of meringue, including the French egg and sugar recipe, the Swiss bain-marie cooking style and the Italian sugar syrup flavouring.