Eddie Eats Christmas
Eddie Hall goes to Bristol to enjoy a gargantuan Caribbean Christmas Combo that features jerk chicken, curry goat, rice, deep-fried dumplings and more.
Eddie's in Yorkshire to get to grips with Latin American Christmas traditions. He's visiting an award-winning local Chilean restaurant and taking on a Brazilian barbecue bonanza.