Eli Stone
Freedom
After a pilgrimage to the Himalayas to scatter his dad's ashes and having two weeks without visions, Eli returns to work invigorated; Maggie suggests he take the case of a Mexican couple, but he resists until new visions persuade him.
Eli's latest visions transport him to a World War II battlefield and prompt him to take the case of a National Guard specialist suing her ex-husband, who is represented by Eli's fiancée, Taylor.
After an actual song-and-dance routine in court, Eli must appear before the state bar association to determine his fitness to practise law.