Enemy of the People
Journalist Katja Salonen writes a critical article about a local football hero, drawing the ire of his fans. When the footballer is found dead, a hate campaign is launched against Katja.
Samuli Tolone's fans hold Katja responsible for the suicide of their idol. Suddenly, the reporter's employer even receives a bomb threat. Katja, however, does not believe that it is a suicide.
Video footage shows that Tolonen knew his killer, but the perpetrator is unrecognisable. Katja's investigation is thwarted from all sides, but she does not back down and digs deeper.
Katja's critical newspaper article has some consequences for Kristian. After his wife suffers a severe shock, his crypto business also collapses. But soon Katja is also caught in the crossfire.