Enjoy the Ride
On a journey that honours his references and inspirations, accompany Pedro Barro in sessions and amazing stories that earned him a place among the best skaters of all time.
How it all started
As far as Pedro Barros is concerned, skateboarding is a sport that unites everyone around him. That's what he learned from his idols and friends, some of who are legends on the scene.