Fast Track – Jack Miller
Being chased by Marc Márquez
Jack Miller heads to Portimão for the start of the European rounds looking for better results. But will the pressure of having Marc Márquez in his rear view mirror for 21 laps derail his hopes?
Can Jack Miller get his season back on track in Le Mans where he's joined by his old mate Gypsy Tales? Stick around to the end to find out which team Thriller will be heading to in 2023.
As Future team line-ups and driver contracts dominate the talk at the Circuit de Barcelona-Catalunya, Jack tries to keep his focus on the track for the strongest possible finish to the season.
Tag along and feel the excitement with Jack Miller as he attends the World Ducati Week 2022 motorcycle rally in Misano, Italy.