Extreme Forensics
Two construction workers are shot dead in a New Jersey motel; despite no witnesses to the crime, police uncover a piece of evidence that puts them on the trail of a killer.
A girl desperately runs for her life, but is beaten up by her tormentor and ultimately murdered in an Ohio cemetery. To catch the culprit, forensic experts must come up with a DNA sample where none exists.
College student Jodi Sanderholm failed to return home and, thanks to clues given by her dance team, a prime suspect is identified. Can a single arm hair solve the case?
A civil war buff from a quiet Mississippi town vanishes into thin air; the case takes a twist months later after a skull is found buried at a truck stop hundreds of miles away.