Eye Love You
Sparks fly when a telepathic woman who had previously given up on love meets a Korean student who thinks in a language she can't understand.
Endowed with the heavy ability to read minds, Yuri Motomiya, CEO of her company, has given up on love. One day, she comes across a familiar delivery person.
Taeo begins an internship at Yuri's company; to avoid arousing suspicion from Hanaoka, Yuri asks Taeo to keep discussions at the office focused on work-related matters.
When Taeo acts distant at the office, Yuri becomes frustrated by her inability to read his mind. The company receives an invitation to host a booth at a chocolate event.
Yuri and Taeo plan their dinner date for Valentine's Day, but their arrangements are jeopardised when Taeo is called away on an urgent business errand.
After listening to Taeo's thoughts, Yuri starts to fret that he lacks romantic interest in her. Taeo begins to entertain similar doubts.
Despite the awkward mood between Yuri and Taeo, they head to Hokkaido with Hanaoka to attend an event. They meet a potential investor at the event.