Finders Keepers
When Martin and Ashley embark on a metal detecting trip in the idyllic fields of a nearby farm in an effort to improve their fractious relationship, and stumble on a hoard of buried Saxon treasure worth millions, they are faced with a dilemma.
DS Doyle starts asking Martin awkward questions, Rocky becomes increasingly volatile, and Laura is devastated when she discovers the wedding fund in the bank account with has gone.
There is relief all round when Laura is released from her abduction unscathed. While she, Anne and the police are baffled as to why it happened and who could possibly be responsible, Martin and Ashley are convinced Rocky is behind it all.