Gang War: Oslo
Norway's First Gang Killing
Relocated to join a task force dedicated to the takedown of an infamous gang, Moaz soon realises he'll have to keep his past under wraps.
Members of Enemiez become distrustful of one another when Hubro conducts a major raid. Plagued by nightmares, Moaz's personal life takes a toll.
When Tarik gets taken in for questioning, Moaz must keep a straight face. A shocking reveal tests Majken's reliability.
A witness testimony changes the course of the investigation as Rami's crew grows increasingly desperate.