Hid
Na Moon Young (Lee Bo Young) and Cha Seung Jae (Lee Moo Saeng) seemed to live a pretty normal life. But when Sung Jae disappears without a trace, Moon Young is left with far too many questions and far too few answers. Determined to uncover the truth behind her husband’s disappearance, Moon Young sets out to do just that. Searching high and low, Moon Young does everything she can to unlock the secrets surrounding her husband’s sudden disappearance, completely unaware that a man by the name of Do Jin Woo (Lee Min Jae) holds an important key. Will her relentless search for the truth ultimately bring her husband home or will her search end in utter heartbreak? Thrilling from start to finish, “Hide” is a 2024 South Korean mystery drama directed by Kim Dong Hwi.