Holding
When a key suspect vanishes it casts an ominous shadow over the investigation. Questions quickly begin to circulate about whether their disappearance has a more sinister implication. PJ and Linus attempt to piece together what happened the day that Tommy Burke disappeared. In his attempt to help the suspect, PJ makes a dangerous decision that leaves him worrying his actions may have jeopardised the entire investigation. However, a startling breakthrough turns everything on its head and throws the entire case into doubt.
A month has passed and with no new leads the case has fallen dormant. As the village tries to put the terrible events behind it, PJ is left harbouring doubts about what really happened. When a new discovery reignites the case, PJ is forced to confront everything he has learnt so far.
When PJ uncovers the truth behind the body, Duneen is changed forever. No longer able to turn a blind eye to those around him, PJ is forced to confront his own personal demons as he attempts to bring the killer to justice.