Home Invasion
When petty criminal Mick has to pay back a debt to some shady people, he and his partner Tom decide to break into a house. Things take an extra terrestrial turn when they find a house is inhabited by aliens.
Pro Bono
An ex-con who is out of prison blackmails his former best friend Tom into robbing a house. Meanwhile, Al has other plans for them, which are in reality more or less the same plans.
Coaster with the Most...er...
The pair avoid being eliminated by CASIE by any means necessary, some of which are very strange.
Stan sends a sleek assassin to finish off Mick once and for all, but CASIE's real-life mission may solve that and much more.
The gang splits up to fight murderous drones upstairs and T-Rexes and other enemies in the basement.
The gang confronts CASIE in a final showdown in the core, Stan comes to collect his money, and Connie finally gets her status as a neighbourhood watchman.