Huntik
A seeker is born
When Lok and Sophie accidentally break a statue, they find an amulet and a journal inside.
The casterwill client
Lok wants out of the organization, but Dante informs him that agents will be after him unless he hides in a safe house.
The team travels to an area in France that has been plagued by terrible whirlpools.
After recovering the ring of Joan of Arc, the team gets trapped in the Paris catacombs.