Iljimae
Kyum visits the market with his father, Lee Won Ho, when they get involved in a fraudulent event; they help Cha Dol, who was wrongfully accused of stealing.
Young Geom is drawn into a world of politics and bloodshed. With his father dead and his mother and sister exiled as slaves, he's forced to find new allies and make his own way in a world suddenly changed.