Invasion
Underlay might get the quarantine he requested when Russell discovers that escaped laboratory animals may be responsible for a deadly virus that has spread throughout Homestead.
After finding a Cuban refugee who lost his family to 'the lights,' Russell goes fishing to catch one of the mysterious luminescent beings. Derek develops an interest in Mariel.