Iron Fist
Snow Gives Way
After being declared dead 15 years earlier, Danny Rand returns to New York. His welcome is a far cry from what he'd hoped, however.
Joy proves herself a shrewd businessperson, Danny recalls a painful memory, and Colleen puts her talents to good use.
Danny makes a shocking discovery and a radical pricing proposal. Colleen's extracurricular activities go viral, and Ward issues a stern warning.
An insidious new drug hits New York. Danny recruits Colleen for the fight, and Claire discovers that credit cards can have many uses.
Danny receives an invitation like no other, and Colleen and Claire face a difficult choice. A worried Joy confronts her brother.