Jamtara: Sabka Number Ayega
Cousins, Sunny and Rocky, along with their school dropout friends, run a wildly successful phishing scam from the remote village of Jamtara in Jharkhand. Things go awry when the scam gets ousted in a news report.
As elections approach in Jamtara, Gudiya takes a stand against Brajesh. Rocky looks to start fresh and Sunny concocts a new scam.
Before arriving in Jamtara, a dating app scam lands Rinku in trouble, while the beginnings of Gudiya's political career are revealed.
Dolly and Saurav return to Jamtara to investigate a major phishing case; schoolchildren are assembled to carry out Sunny's new scam.
While speaking at a rally, Gudiya encounters a masked gunman; Dolly faces pressure to crack the case, while a crooked journalist is handed a scoop.
Rinku is devastated after a loss; a raid on Brajesh's property uncovers incriminating evidence; Biswa witnesses a shocking event.
A police press conference blindsides Dolly, Saurav and Biswa; Brajesh pays a visit to the chief minister, while Rocky opens a new shop.