Keep It Together
It's summer in Ystad and Lina is excited for father Kenneth's 70th birthday party. But something is not right with Kenneth, and Lina and her sister Petra end up in conflict over what should be done.
The investigation of father Kenneth continues. When he settles at the car workshop, Lina does everything to get him home again. Lina and the children meet the children's father Micke, who has two big news.
Lina's relationship with Rikard intensifies at the same time as Petra's marriage with Dejan sours. Molly and Melvin learn that their grandfather is ill, but Molly has a hard time accepting the circumstances.
Melvin and Molly turn 15, but the joy is clouded by the fact that the cat Lill-Matti is ill. Lina is confronted by her lover's wife and Petra and Karim can't hold back the emotions in the kitchen any longer.