Limbo
A phone call changes everything for Ebba, My and Gloria. The news that their respective sons have been involved in a serious car accident tests their friendship and priorities.
Edge
After the accident, Ebba and Fredrik don't know how to handle their situation. Gloria faces other problems in everyday life, and because of the accident, Conrad, Helena's ex, comes back into My's life.